Tuesday 1 November 2016

Let's Start It!



Bonjour!
Been a while blognya sepi, my last post was in February this year, but still it was like a decade. Back to write a blog from not so a hiatus moment, sometimes just give me an excitement, and today is the first day of my challenge to write consistently in 30 days. Kita lihat saja seberapa lama gw konsisten dan tahan nulis blog ditengah kesibukan, hingar bingar dunia pekerjaan ini.
So the challenge is, just write anything consistently in 30 days, it could be an article, a poetry, an opinion, anything, then let's start it!

Since that I live in a new world, pasti ada saja sih opini - opini atau random thoughts yang bisa di-share. It was begin in early of June, gw resign dari kantor lama and join a start up, a logistic start up, beda field, beda market, workload, office culture, and friends of course, gw berasa seperti ada di masa lalu dan masa kini di saat yang bersamaan.

Dan dari dunia baru yang gw jalani sekarang ini, gw belajar banyak, gw kenal banyak orang baru, I found shocking things yang ga pernah gw temui selama di kantor lama, well, mungkin itu bukan hal baru, tapi gw baru tahu that things happened, ya something like that. Yang jelas bikin mata gw kebuka lebar, as wide as I can.

Other things yang gw baru alami adalah, gw di kantor sampai jam 10.00 malam, it was a very new things in my working life! Just like now, I am writing this post at my office and it's fine!

Et alors, À demain!


Cheers,

No comments: